en till liten konstig test.

SJU SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: jao..
2. Är du lycklig?: skulle jag inte direkt påstå.
3. Är du uttråkad?: en aning..
4. Är du ledsen?: Haha, är alltid ledsen över något.
5. Är du italienare?: Nono
6. Är du cool?: vilken jävla fråga, det vet väl alla?
7. Är du från Irland?: Ja och min pappa är Obama

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Haha, ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom: klart
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: jaaao
6. Har du haft en hemlig beundrare?: en hemlig beundrare är väl .. HEMLIG?
7. Är du kär?: Vet inte.. kanske.. nej.. ja.. vettefan, haha
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja.

TVÅ ALTERNATIV


1. Bilddagboken eller lunar?: BDB
2. Hår eller ögon?: Hår.
3. Katter eller hundar?: Jag har katt, men jag måste säga hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Både och
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca cola, pepsi är för mesar
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: svår fråga.. beror på vem/vilka och tillfälle
7. Pengar eller lycka?: Lycka
8. Dag eller natt?: Både och
9. Msn eller mobil?: Mobiil

NIO"HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Never
2. Brutit nåt?: Nej 
3. Gjort nåt du ångrar?: Kan man säääga
4. Hoppat Bungee Jump?: Kommer ALDRIG göra
5. Ljugit för någon du tycker om?: Haha, tyvärr.
6. Ätit en hel tårta?: Fan vad äckligt
7. Gjort bort dig offentligt?: Eh.. ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Japp.
10. Velat försvinna?: ett flertal gånger

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: David
2. Telefonsamtalet du fick: papi
3. Personen du var med: pappa
4. Roligaste grejen som hänt: haha, måste varit hos felix
5. Personen du smsade: Emma :)
6. Personen du tänkte på: ..
8. Du kommenterade: facebook.
9. Du tillbringade natten med: höhö
10. Du kramade: Kaaarl

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback