en test.

Brukar du komma i tid: Ja, oftast. Om jag typ inte fastnar i korridoren, höhö.
Vad hade du i din mun senast: Konfekt.
När mår du bra: När jag är med mina kompisar.
När blev du fotad senast: Igår :)
Hur känner du dig nu: Trött, seg, deppig.
Kan du laga mat: Inte direkt.
Vad pluggar du: Det jag behöver?
Vad tycker du om fötter: Mina är iaf skitfula, inga lilltånaglar heller, HAHA!
Är du smart: Skulle inte skada att vara smartare.
Vad har du på dig: mjukisar och en fin th-tischa.
Är du aktiv i skolan: När jag är på humör, och inte flummar så.
Vad saknar du: Chärlek!
När och varför grät du senast: Idag, no comments.
Var det pinsamt att svara på det: Nej, jag skriver bara 'no comments' för att jag är så jävla kool.
Hade du en bra kväll igår: Oh ja.
Din favoritdryck på morgonen: Juice.
Vad ska du göra i sommar: Ingen aning, ska kanske försöka att leva livet?
Är du nöjd med ditt liv: Det är lite av och på kan man säga.
Vad vill du jobba som:  Något inom musik, men det kommer ju gå åt helvete, så har ingen aning. Ångest.
Har du tråkigt just nu: Ja.
Vad gör livet värt att leva: Vänner, kärlek, familj, musik.
Vad i livet ångrar du: Rätt mycket.
Är du musikalisk: Inte direkt. Typ.
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta, faktiskt.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Den otroligt jobbiga och ledsna, flummiga typen. KLÅ DEN NI!
Är du bortskämd: Lite kanske.
Är du trött: Men ja!
Vad gör du imorgon: SKOLA. Med ett fint Lucia uppträdande miss i nassen.

Din första

Operation: Har inte opererats.
Första piercingen: Öronen, men min första riktiga ska vara ögonbrynet.
Första bästa vän: Nikki.
Första priset: Har inte fått pris.
Första sporten du började på: Fotboll i 6års?
Första husdjuret: Katt, Tintin.
Första semestern: Ojj, grekland tror jag.
Första konserten: Riktiga var nog Tokio Hotel i mars det här året.
Första kärleken: Höhö. Tyvärrrrr.

Favoriter:

Filmer:  Just My Luck
Tvprogram: CSI (every single one), Criminal Minds, Grey's.
Musik: Som sagt olika, men favoriterna är väl Justin, Jo' bros och McFly.
Drink: haha.
Kroppsdel (på kille): Händer, ansikte.
Sport: Har ingen, skulle vara fotboll elr någe då.
Plagg: Ingen aning.
Skola: Västberga-bajs-skolan.
Bok: Twilight Saga, Typ.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: göra ingenting.
Lyssnar du på: ljudet från diverse köksprylar
Väntar du : Chärlek. En egen studio och ett hus i LA skulle inte sitta fel.
Tittar du på: Skärmen.

Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon: Both.
Kramar eller kyssar: Beror på vem, och situation ;)
Kortare eller längre: HAHA, vilken fånig fråga.
Snygg mage eller snygga armar: Mageeee.
Busig eller lydig: Rolig med respekt (UNDERBART SVAR MOA.)

Lånade denna test av Moa (http://ganrud.blogg.se/)


.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback