Dance, bitch, dance.

Hejsan!

Idag blire dansuppvisning! Äntligen! Lina, Tyra, Eve och Karl ska ju dansaaaa! Jag skulle varit med, men hoppade av efter halva terminen, haha. Det blev så jävla trök, lägger hellre pengarna på annat, höhö! ;)

Men det som suger är att det är i typ 6 timmar. Två akter, så klart ska Tyras grupp och de andras grupp vara på båda akterna, vilket gör att jag måste genomlida 6 timmar dans. Haha. Men det ordnar sig. Ska ju dit med Emma, Eve och tyras mamma Ulrika. Fast Eve ska bara se första akten, hon ska ju dansa andra! Och Emma vet jag inte.

Snart kommer Eve då, så åker vi o hämtar Ulrika och Emma. Tjoooho.

       

 Känner mig seeeeg. Och jag fastnar verkligen inte påå kort.


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback