23e december.

Godmorgon!

Gick upp för en halvtimme sen. Bäst så.

Vid 11 tiden ska jag hem till pappa igen och klä granen. Sedan sticker jag in till stan och fixar SISTA klappen! Åker hem, slår in alla klappar (kan ta ett jävla tag, haha) och sedan tar jag en liten dusch. Och sen vet jag inte riktigt, höhö.

Helt sjukt att det är julafton imorgon. Dagen man gick och räknade ner till i flera månader när man var liten. Man kunde inte sova dagen innan (idag), utan låg och vara jätteglad. Men nu, jag har inte ens brytt mig om julafton förens tre dagar sen, då det slog mig att det var fyra dagar kvar. Man märker ju att man har blivit mognare och äldre med åren, haha.

Nej, nu ska jag klä på mig.

Puss.


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

"märker ju att man har blivit mognare och äldre med åren", no shit sherlock

2010-12-23 @ 12:17:44

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback