TRÖTT.

Min dygningsplan gick inte så bra igår. Eller, den enda anledningen till att jag skulle dygna var ju att den där förskräckligt äckliga nattfjärilen var i mitt rum. Usch och fy vad den var äcklig. Men David kom hem ungeför direkt efter jag skrivit inlägget igår. Och jag berättade för honom att den var i mitt rum. Och han gick in. Kom ut 2 minuter efter och ba "nu är den död".
Så den hade tydligen suttit på min sänglampa. Suck.
Sedan blev det bara att jag och david satt och snackade i soffan. Riktigt mysigt. Och vi satt där till klockan 6. Och då gick vi båda att la oss.
Och nu så vaknade jag (vaknade o vaknade, blev väckt av min käre mor).

Är seg som fan.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback