TACK JASMINE!

Jag och Tyra sitter i mitt rum hemkomna från Amanda konserten som var G R Y M! Det var gal1!
Men Tyra sitter i alla fall och rapar (hon påstår att hon BARA gjort 3 dunderrapar, pga av min cola) medan jag chattar med Nikki.
Tyras mamma sitter med mami och papi och dricker vin. Vilka jävla pundarfamiljer vi är. Hehe.

Efter Amanda Jensen konserten bar det av till Landet här i t-plan. Fick grymt goda alkoholfria (och så var det inte det ;PppPPp) drinkar! Vid 11 tiden gick vi hem.

Och så vill jag tacka min kompis Jasmine jättemycket för det skitsnygga designen! Jag är faktiskt jättenöjd! Den är gal1 snygg. FAST! Jag vill vara lite jobbig och prata med Jasmine om bilden, den är ju rätt gammal och jag ser liten ut ^^

Nu ska jag och Tyra fortsätta att ha 3vligt!

Puss.


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

SV: Haha! Ja, om du hittar någon bättre bild: SÄG TILL! (Juste! Du kan göra smilisar nu eftersom jag gjorde så att det kom så smilisfigurer, som på min blogg ^^)

2010-08-21 @ 08:51:31
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback