NATTBLOGG.

Shubidoooo!

Idag så har jag ju varit med Nikki. Och vi var t.ex ute o träffade August och Viktor en stund. Sedan gick vi hem, chillade, lyssnade på musik, webba med Torre, försökte locka håret med plattång, flummat gärnet, osv. Haha, sedan fick jag ett ryck och ville tvätta håret, eftersom jag levt på torrschampoo i 6 dagar. Så då gjorde jag det klockan 2 på natten. Hehe. Men inprincip så har vi bara haft det soft och mys framtills nu när klockan är över halv 7. Som ni kanske märkt så har vi bestämt oss för att dygna.
Klockan ett idag så är det ju faktiskt Tokio Hotel "fanträff" och jag följer med Nikki dit. Men det blir mysigt, hoppas man kan knyta nya kontakter. Hoppas jag bara inte är allt för trött, hihi.


Mina Kommentarer
Postat av: <33

Hejhej<3 gillar verkligen din blogg!

2010-08-15 @ 15:55:50

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback