LISTA!

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?: Alla? Fan trodde jag va ensam om NÅGONTING xD<3 Då e du min söta tjocksmock istället :D

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?: Haha, nej men du är söt utan att behöva göra något :D<333

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?: Haha. Japp :D Hörs då min lilla bebis puss<3 :)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?: Och nån typ ”storme” eller va heter han? :D 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?: Han kmr o pussar henne hela tiden!!! Är avis :( :D<3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?: Klart :) Haha själv har man redan käka frukost, sola, bada, spelat tennis o åkt hem xD<3

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?: Men det var typ bara på skoj.

8. Vad vill du höra mest av allt?: 16.30 på PUB :) hänkar du?<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt: Tre kondomer rikare XP 

10. Din romantiska replik?: Vafan, trodde du inte på de? XD

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?: Var är ni?


Mina Kommentarer
Postat av: T

Hahhaha! 1 & 9!!! :D<3

2010-08-08 @ 17:18:37
Postat av: Karl

9 och 11 har ja skrivit xP

2010-08-09 @ 01:45:17
URL: http://grodankarl.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback