LISTA 4!

Senaste

Låt du hörde: Take Me Away med Christina Vidal.

Film du såg:
Snabba Cash.

Mat du åt: Grillat.

Kram: Tyra.

Puss: Mamma.

Känslan: Smärta.

Resa: London.

Glädje: När Tyra steg in genom dörren.

Dröm: Mardröm imorse.

Person du träffade: Tyra.

Personen du pratade i telefon med: Tyra.

Personen du fick sms av:  Tyra.

Gången du åt 7-eleven korv: Haha, aldrig hänt.

Gången du var utomhus: När Tyra kom.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.

Saken du köpte: Grönankortet.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Skolan. Faktiskt.

Ska inte bli skoj att: Sjuans klasser är ingen höjdare.

Sparar till: Mycket.

Pålägg som gäller: Ost och kalkon! Annars hamburgedressing.

Önskar att jag var bättre på: Spela gitarr och piano.

Dagens dryck: Cola.

Vad saknar du: Mina kompisar.

Tre band/artister: Haha, lätt! Justin Bieber, Jonas Brothers, McFly!!!

Vad har du gjort idag: degat.

Brukar du svära mycket: Det kan förekomma.

Hur tidigt stiger du upp: På vardag när det är skola går jag upp halv 7.

På helgerna: 12 :)

Vad ska du göra ikväll: Tyra ;) Beeeeebisar!

Hur många timmar sover du per natt: Ca 9.

Vem är snyggast i världen: Ojoj! Haha, gråjackan tävlar starkt med två killar bakom oss på konserten. Annars Justin, Zac och Nicklas, Dougie, Tom, Danny, listan fortsätter!

Vad är det för veckodag: Lördag!

Bästa saken som hände mig förra sommaren: No idea.

Favoritplagg i garderoben just nu: Nya klänningarna från London!

Längd: 169 cm.

Vikt: Det skulle ni allt vilja veta ;)

Byter gärna garderob med: Tyra! Annars Miley Cyrus.

Byxa eller kjol: Midjekjol! Annars tighta jeans.

Senast utlästa bok: Psykopaten.

Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt. Tonårsrum. Affisch-fullt.

Mig själv med tre ord (just nu): Illamående, rätt normalt flummig och komplicerat kär..

Jag tränar: Genom att sätta upp affischer ;)

Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare. Marinbiolog. Artist. Akrobat.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback