LISTA.

Blev utmanad att göra detta test av Lina!

Tre namn du går under:

1. Amalia

2. Mallan.

3. Mallish.

 

Tre saker som skrämmer dig:

1. Insekter.

2. Öppna dörrar.

3. Att åldras.


Tre saker du har på dig:


1. Sovtröja.

2. Glasögon.

3. Mysiga strumpor.


Tre av dina favoritartister:

1. Justin Bieber.

2. Jonas Brothers.

3. McFly.

Tre sanningar:

1. Musik betyder världen för mig.

2. Jag längtar MYCKET till skolan.

3. Jag har grått nagellack på mina naglar.


Tre av dina hobbys:

1. Vänner.

2. Sjunga.

3. Laugh.


Tre saker du verkligen verkligen vill ha:

1. Ögonbryn- och läpp-piercingarna.

2. Pengar skulle icke sitta fel.

3. B-friend.

Fem personer som du utmanar:

1. Jasse!

2. Fidde!

3. Nikki!

4. Hanna!

5. Anna!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback