KUSINER.

Hej!

Gick hem nästan direkt efter jag skrivit inlägget under.
David och Nanette var hemma, och lagade frukost, haha. Efter deras frulle spelade vi spelet "LIFE" som är ett otroligt roligt sällskapspel. Det tog ett bra tag.
Men nu har jag fixat mig, David likaså. Så nu drar vi till min kusin Alex och äter middag där. Niko är också där tror jag. Och min kusin Kristofer som är här på semester från Japan. Kul!


Mina Kommentarer
Postat av: alice

Gå in på min blogg & kommentera senaste inlägget om vad du tycker om de två outfitarna! Kramis sötis.

2010-08-20 @ 14:38:02
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback