Hur ser bloggen ut..?

Det här är Jasmine som skriver, tänkte överraska Mallan med en ny design! Vi kan kalla det "tidig födelsedagspresent". Jag hoppas verkligen att hon gillar den! För det var ett jäkla knåp med menyn. Själv så är jag nöjd!

Och nu ber jag er, Mallans kära läsare, att kommentera här vad ni tycker! Och om något ser konstigt ut (har märkt att allt sett knasigt ut på min nya skräm, förövrigt..) om menyn ligger fel eller om headern och bakgrunden inte går ihop. Släng in en kommentar här på Mallans blogg då! Så kommer jag att fixa det!;) Vi hörs!

(Glöm inte att ni också kan få en design! Mejla bara mig: [email protected])

Mina Kommentarer
Postat av: ")

Jag tycker den är riktigt fiiin! <3 :D

2010-08-21 @ 09:34:42
URL: http://ulricasvensson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback