FREDAG.

Hej!

Igår så blev det NRJ med Tyra, Karl, Olivia, Viking och även Tom och Emma var med. Det var verkligen skitkul, tack för alla som var där, som gjorde kvällen perfekt ♥

Idag så vare skola. Vi började 9.50 och vi hade bara 4 lektioner, så det var skönt. Sedan är det ju fredag, även fast det inte har känts så på hela dagen, hehe. Men efter skolan så gick jag hem till Tyra. Den bajsungen slutade en timma innan jag gjorde. Men jag gick hem till henne och kollade på film. Sjuk, men bra var den. Efter det blev klockan så mycket att det var middagsdags. Så jag och pappa åkte till Kinesen och köpte med oss man som vi åt hemma.
Sedan efter allt missförstånd (FÖRLÅT IGEN TYRA!!) så gick jag ut med August, Nikki och Viktor och flummade lite. Vi gick till Tekis, och hoppades på att Mick skulle vara där! Men icke sa nicke, men på söndag, då jävlar!
Vi hängde där ett tag i alla fall. Sedan gick vi runt ett tag och sedan så gick jag hem eftersom jag hade så mycket skuldkänslor.

Nu har jag sminkat av mig och klätt på mig myskläder. Sitter och tittar på tv med farsgubben. Sjukligt skumt, dom hittar människohjärtan i kastruller mitt ute i huttibutten, hehe.

Ha en fin kväll.

puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback