FIRST DAY OF SCHOOL.

Hejsan!

Idag klockan 12 så började första dagen i skolan! Det var faktiskt riktigt kul, har saknat skolan så grymt mycket. Men idag fick vi bara papper, information och träffa klassen. Har ju nu börjat i 7b, hehe. Men det är kul att många personer från min förra skola har börjat i Västberga, roligt och se hur alla förändrats :)

Skolan slutade 2 och då skulle jag och Sara ta hål i örat (skulle ta två hål vid örsnibben i vänsterörat) men det var stängt. Så hon gick hem och jag mötte Tyra, Olle, Karl och Eve vid t-centralen. Dom satt och åt kebab (blä) utanför PUB. Sedan kom vi på att vi kan kolla vad det kostar att ta ett hål inne på PUB. Eftersom jag hade en 100-lapp kvar och det kostade 99:- så körde jag på ett hål längst upp i örat, som ni ser på inlägget under.

Vi åkte efter det till Liljeholmen. Köpte energidricka och satte oss vid trekanten. Skitmys.
Kvart i 6 åkte vi hem. Påvägen hem träffade vi Ida, Olivia o Emil, men umgicks bara med dom en stund.

Sedan blev det raggmunk hemma, hehe. Och nu sitter jag här vid datorn! Riktigt skönt.


Mina Kommentarer
Postat av: fidelideli

Härmapa!! Höhö

2010-08-24 @ 19:57:06
URL: http://lodisfasoner.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback