DYGNA.

Haha, när jag skulle sova vid ungeför 3 tiden så hörde jag att det lät vid affischerna i mitt rum.
Jag märker att det är en nattfjäril. Men inte vilken nattfjäril som helst utan en ungefär 5 cm lång nattfjäril. Vilket gör mig freaked out. Men jag släcker och ska sova. Tills jag hör att den ramlar ned. Ungefär 2 cm ifrån min skalle. Jag får tokdamp och reser mig upp och hoppar, ruffsar mig i håret bara för att den inte ska vara där. Men jag vet inte vart den tog vägen. Och när jag försäkrat mig om att den inte var på mig så letade jag efter den men hittade icke. Så jag tänkte väl att det gömt sig i någon vrå eller något. Så jag lade mig i andra änden av sängen. Ligger där i cirkus en minut tills jag får ett tokryck för att den var på mitt öra. Hoppar upp ur sängen och tittar mig omkring. Den är ingenstans. Borta. Totally gone. Försäkrade mig ännu en gång att det inte var på mig och sedan tänkte jag; Hell no att jag tänker sova i mitt rum. Och jag vill inte sova i vardagsrummet för att det är läskigt. Så lösningen blir att vara uppe hela natten. Det vill säga dygna med laptopen i vardagsrummet. Hehe. Men det är det värt det. Tänker inte sova i mitt rum.

Usch, nu känns det som att den kryper på mig överallt.

PS. Mamma snarkar så in i h*lvete. Hör henne i från sovrummet. Nu vet du det mami. Men någon får i alla fall sova gott .. :(

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback