@DAVIDS DATOR.

Hejhej!

Sitter nu vid Davids dator, och lyssnar på Håkan H! Tacka David för det! Jag sitter vid Davids dator eftersom han tagit (lånat) en sladd till min dator som tyvärr ligger hemma hos Nanette. Och dom är i skärgården, så han sa att jag fick sitta vid hans dator! Söt bror man har!♥

Påtal om söt så hittade jag en pärm som Nanette gjort med bilder på David och henne. Scccchhhh säg inte till någon! Men den var så grymt fin, och jättegullig. Så jag kunde inte låta bli att inte titta i den. Förlåt David! Men något finare får man nog leta efter!!♥

Men idag har jag i alla fall inte gjort någonting! Vilket är bedrövligt. Usch usch. Men imorgon ska jag antagligen vara med Tyra eftersom hon kommer hem. Vi har inte setts på cirkus en månad, så jag har saknat min fruga! Annars ska jag vara med Nikki. Hehe.

Men nu ska jag vara lite social mot Nikki och Sara på FB och msn!

Pussen.

Mina Kommentarer
Postat av: fideli

Håkan Hellström? :DDDDDDDDD

2010-08-05 @ 16:39:04
URL: http://lodisfasoner.blogg.se/
Postat av: My

hihi yeees, äru ett fan? :D

2010-08-05 @ 18:15:44
URL: http://smirrnoff.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback