ANDRA AUGUSTI.

Godmorgon!

Igår så efter stan med Stephie så åkte jag direkt till Nikki. Där slöade och flummade vi ett bra tag, haha. Sedan så fick vi för oss att vi skulle tupera vårat hår och göra så att det blev skitstort. Men jag failade rätt hår(t) och tog för mycket hårspray, haha. Men då gick vi och köpte sallad i det  där jävla håret! (Video kommer upp snart!). Och sedan efter vi ätit så ringde vi Jasse och mötte henne. Vi köpte choklad, chips, läsk och hyrde film. Men det var bara jag som tyckte att filmen var bra, hehe. Så vi stängde av och satt lite vid datorn istället. Det var en väldigt rolig kväll!

Idag så vaknade jag vid halv ett. Åt frukost. Och nu sitter jag här vid datorn och kollar på tv. Tror jag bara blir hemma idag. Regnet öser ju ned utanför. Så det är mysigt, hoppas det börjar åska också! ^^


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback