Var ju hos doktorn idag.


Idag var jag hos doktorn. Vi fick svar från EKG:et vi gjorde i slutet av mars och så fick jag ta ett blodprov. Nu ska jag prova att skippa laktosen i en/två veckor, och efter det ska jag prova att skippa gluten i en/två veckor och se om det hjälper mitt illamående. Sedan ska vi tillbaka dit. Haha, när jag tog provet också, så tog Carita det. Vettefan vad hon är, hon är typ receptionist/typ assistent. Men hon bara malde på om att jag hade värsta "modellutseendet", HAHA!

Hehe, inte så intressant kanske. Men en rolig grejj var att min doktor, Dr.Hermansson, ringde någonstans för att snacka med någon barn/ungdom läkare på någon speciell avdelning. Och sedan så sa Hermansson till oss hela tiden att han hör svaga röster som försvinner för att den där andra doktorn snackade med någon annan typ sjuksköterska. Sedan så sa han "fan vad svart det är i luren nu!". HAHAHA, höll serisöt på att dö av garv. Haha.





Jag i morse.


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

Själv hette doktorn jag gick hos Dr.Kurt .. Haha! ;D

2010-04-09 @ 18:14:29
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback