En helt vanlig fredag.

Hejsan!

Börjar med igår. Igår var det ju skola som vanligt, slutade halv två. Gick och satte mig vid B's idrott. Dom körde flaggan, en gång hjälpte jah grönt lag, och jag kan ju säga att jag hjälpte de gula betydligt många gånger mer, hehe. Efter det så skulle Tyra, Eve, Olivia, Lina, Tim, Johan, stor-Alex, Martin och mini-Alex på bio. Jag hade inte några pengar med mig och så gjorde jag det bara svårt för alla, så jag gick hem. Gjorde inget särskilt, sen åt jag mat. Det blev tacos, mums! Sedan ringde jag Tyra som vi sagt, och jag gick upp dit. Då var Tim, mini-alex, Tyra och Eve där. Då sa dom att något hade hänt och började berätta. Jag tänker inte berätta var det var nu. Men det var förjävligt.
 
Men iaf, sen kom Johan, Olivia, Lina upp till Tyras mamma. För dom hade varit på donken. Vettefan vad vi gjorde, sjöng singstar ett tag. Sedan kolla vi på någon skum gammal film med Magnus Uggla och Nicklas Wahlgren.. Dont ask me why xD

Men sedan var Lina och Olivia tvungna att gå. Och då gick Tim, Johan och mini-alex också.
Då så var det bara vi tre kvar, jag, Tyra, Eve.
Och då snackade vi med Ulrica om det som hade hänt. Och jag lovar, det kommer komma ut i skolan på måndag, så var lugna. 
Sedan bestämde vi att jag o Eve skulle sova där. Då gick vi ner till mig, hämtade grejjer. Gick till eve, hämtade grejjer.
Och så var Tyras mamma, Tyras pappa, och eves föräldrar där. Vi snackade ännu en gång om det som hade hänt. Men efter det så gick vi upp igen. Hade trevligt, fast jag var skittrött. Sedan skulle jag gå och hämta mina grejjer och göra mig iordning. Då så fick jag ett stort anfall av yrhet. Shit asså, kan inte förklara allt. Så jag gick hem iaf, tyckte det kändes tryggare. Men tack Tyra, Eve och Ulrika för att ni e så underbara! :)<3

Men då kom jag i säng vid halv 3 tiden, haha!

O-M-G vilket långt inlägg!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback