The Bounty Hunter.

Hejj.

Idag mötte jag upp Lina vid halv 2 och vi åkte till Liljeholmen, snackade och tittade lite :) Haha, sedan åkte vi in till Heron City, fick även reda på en sjuk grejj på vägen dit. Lina, du ska få för detta! Men vi åkte in till Heron och mötte upp Dunya. Vi köpte lite grejjer på Willy's och kollade på filmen, The Bounty Hunter! Haha, det var några killar som kastade godis på oss! HAHA! :D Men sen så hängde vi lite på Heron och sedan åkte vi hem :) Orkar inte förklara i detaljer ;)

Haha, vi hörs sen.





Mina Kommentarer
Postat av: Liina

hahahh!, neej berätta inte mer, för då ligger jag/ vi jävligt risigt till XD<3

En dag att minnas!

2010-04-03 @ 10:27:35

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback