Lista! :)

1. tre namn jag lyssnar till:
Amalia, Mallan, mallish
2. någonting jag tycker om med mig själv:
Inget att skriva.
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jadu för många grejjer. Kanske min näsa, eller att jag är så himla blyg.
4. detta är jag rädd för:
Att förlora mina allra käraste. 
5. tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, kompisar och sms! :D
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
Sätta på tandkrämskorken på tuben, keeeeeeka gris och ..
7. detta tycker jag om att göra:
Skratta, sjunga, fota, vara med kompisar.
8. detta vill jag göra just nu:
Titta på LOST med mami o papi
9. bästa känslan:
Lycka, kärlek
10. värsta känslan:
Avundsjuka.
11. egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Rolig, omtänksam, social.
12. är jag kär just nu
Tyvärr inte.
13. jag vill gifta mig?
Klart.
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
Sjunga på en riktig scen, inför publik få barn, däcka ute "in-the-middle-of-nowhere (HAHA), bli tjockt med fet rik!
15. min käraste ägodel/ar:
Vänner, familj och mobilen, hehe
16. något jag vill ha i present:
PENGAR, laptop.
17. detta har jag på mig just nu:
Svarta jeansleggings, svart linne, grå munkjacka.
18. favoritkläder:
Munkisar, shorts, jeans, linnen, skinnjackor.
19. favoritdjur:
Vettefaan .. NOT! Grisar 4 lajjf!
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop/rock och R’n’B
21. favoritlåt just nu:
Never Let You Go – Justin Bieber
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste : typ .. SET eller nått. Tråkigaste: typ NO och MATTE
23. stjärntecken:
Jungfru
24. en bok jag älskar:
Så länge vi båda andas
25. en film jag älskar:
Just My Luck!
26. tv-program jag gillar:
DH, Grey’s, Cougar Town
27. favoritdoft:
Smultron
28. detta äter jag gärna:
Mat när jag är riktigt jävla hungrig är tjockt med najs.
29. dricker helst:
COLA
30. favoritgodis:
Vettefan
31. hit vill jag gärna åka på semester:
USA!
32. färg på mina ögon:
Blå-grå (BLÄÄHH!)
33. min längd:
1,69 xD
34. jag tror på:
spöken.
35. jag spelar:
Liiiiiiite, ytterst lite piano
36. person/er jag beundrar:
Min broder och Tyra.
37. så här bor jag:
I en grå ful äckelvilla i Hägersten i Stockholm
38. antal döda krukväxter i hemmet?
? ..
39. det här tänder mig:
HAHA!
40. det här gör mig avtänd:
Haha, jadu, finns mkt ;)
41. favoritfärg:
Svart

42. favoritcitat:
Be Yourself, Everyone Else is Already Taken
43. en hemlighet jag vet:
Vet många.
44. bästa present jag fått:
Haha, vettefan
45. senast köpta skiva:
haha, typ .. ingen aning xD
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Inga kommentarer
48. udda förmåga/egenskap/talang:
Jag kan .. hmm .. lyfta ena ögonbrynet!! :D
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
En grå ökenråtta.
50. vad lyssnar du på just nu?
Ljudet av min dator.
51. vad har du gjort/ska du göra idag?
Varit med Lina, Leo o Noah
52. Älsklingsplagg?
Typ .. skor. Alla typer av skor, förutom vinterskor dårå.
53. Älsklings låt?
Skrev inte jag det där uppe?
54. Älsklings restaurang?
Haha, ingen aning xD
55. när badade du i en pool senast?
På feurteventura (stavning?)
56. har du varit med i någon skolpjäs?
Japp,  Dummerjöns, den senaste på elevens val och någon när jag gick på teater.
57. hur många barn vill du ha?
2, en kille och en tjej! :) Eller två tjejer.
58. vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dansband
59. har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Haha, nej?
60. vad har du för TV-kanaler?
HAHA, vilka har jag inte? =)
61. har du åkt moped någon gång?
Nopp!
62. har du busringt någon gång?
Haha, jag är kungen!
63. har du fått felparkeringsböter?
haha nej
64. har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
har aldrig gjort, skulle inte våga heller.
65. vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Typ.. haha, turkiet? xD
66. har du en egen trädgård?
Japp.
67. vilken är din favorit bland tecknade serier?
vet inte ..
68. kan du alla orden i nationalsången?
Men vafan, kan NÅGON 12 åring i sverige dom?
69. badkar eller duschkabin?
badkar!!!
70. vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Just my luck ;)

71. favoritpizza?
Hmm .. bara ost och tomat, kommer dock inte ihåg namnet nu xD
72. chips eller popcorn?
Men snälla, jag är en chips-oman
73. vilken färg på läppstift använder du?
andvänder inte läppstift.
74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
HAHAHAHAAHHAHAAHHAAHHA
75. har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha, nej, kommer aldrig vilja det heller.
76. apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice!
77. vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Ehm, måste varit mackan idah med Lina, Leo o Noah
78. favoritchoklad?
Marabou-apelsinkrokant
79. när röstade du senast?
Vettefan ..
80. när åt du en hemodlad tomat sist?
Har jag någonsin ätit en hemodlad tomat?
81. har du vunnit en prispokal någon gång?
NEJ
82. är du bra på matlagning?
Haha.. vet inte ens hur man kokar nudlar ..
83. klarar du att tanka själv?
NEh, muhammed gör det åt mig, VAFAN TRORU?!
84. har du beställt något från de där shoppingprogrammen (typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nej, men jag vill.
85. pepsi eller coca cola?
Cola!!!
86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej, puh!
87. vad var det senaste du handlade?
 Cola o bilar på bion
88. har du kräkts offentligt?
Haha, det beror på, kräktes i min brors rum en gång.
89. vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
HITTA DEN SANNA KÄRLEKEN!!!
90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
absolut :P
91. har du ringt något betalnummer?
ehh, va?!
92. kan man vara vän med sitt ex?
Hoppas jag verkligen!
93. vem var det du besökte på sjukhus senast?
Mamma tror jag, och det var för typ 3 år sen.
94. hade du mycket hår som liten bebis?
Haha, skojaru?! Jag var fan flintis till jag var 5!
95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget tror jag.
96. vad har du i din väska?
Pennor, lappar, böcker, skrivböcker och masa massa skit.
97. någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Jag skriver lite, eller kollar på tv.
98. vad har du att vara tacksam för?
Mina fina vänner och familj :)<3
99. var hittade du den här listan?
På någon random blogg.
100. tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Jasmine, Hanna, Dilsah, Anna-Banana


Mina Kommentarer
Postat av: David

Du vill INTE däcka in the middle of nowhere. jag hoppas att du inte var allvarlig... jag håller på att få en hjärtattack

2010-04-06 @ 00:31:27

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback