Jonas brothers - no sweden

Nej nej nej nej nej nej nej nej NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Det får in te vara sant, är tvungen att hålla tillbaka tårarna, men det går inte. Det är så att Jonas Brothers INTE kommer till sverige på deras världsturné.
KOlla: http://www.prnewswire.com/news-releases/multi-platinum-recording-artists-jonas-brothers-and-special-guest-demi-lovato-announce-world-tour-92180894.html

Jag .. vet inte .. vad jag ska säga. Jag kommer aldrig få se dom. Dom kommer aldrig komma hit och .. asså .. jag kan knappt skriva nu, det går inte. Dom kommer aldrig komma hit, det är bara att inse fakta. Och jag kommer aldrig få åka utomlands och se dom. Aldrig i livet att jag får det. Men jag vill, jag vill så gärna. Har velat det ett par år nu.
Jag måste lägga mig nu. Lägga mig och glömma allt. Det här finns inte i min värld. Dom MÅSTE komma. Har sutit och nördat sjukt mycket av deras liveshower i England, USA osv osv. Och jag har nästan börjat skrika varje gång dom börjar sjunga. Så jävla bra live. Men jag kommer inte få se dom i år. fyfan.
Det här händer ännu en gång. En till bevikelse av Jo bro's, som i oktober förra året. Fast det var ju värre. Då hade dom ju sagt att dom skulle komma, men ställt in det.

Men jag är verkligen int på humör nu. Jag är skitledsen.

Fyfan.


En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse ..

Mina Kommentarer
Postat av: Ronya

hej följ min jonas brothers blogg :) <3

gå till kategorier och välj vem du vill läsa om!

2010-04-29 @ 00:07:47
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej , Jag har en tävling på min blogg !! Tryck bara på länken här nedanför för att du ska veta hur det går till.



Tävlingen går ut på att du ska välja en person av dem två bilder jag lagt upp och gissa vem hon/han är. Du måste också skriva varför.



Vinnaren vinner länk och en Shoutout. GLÖM INTE ATT GÅ EFTER REGLERNA. LÄS DEM NOGA!!



här är länken till tävlingen, det är bara att trycka :



http://makeawave.blogg.se/2010/april/tavling-vem-ar-det-har.html#comment



Lycka till :)

2010-04-29 @ 13:22:09
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besvikelse som fan. Men ska antagligen se dem i London eller Spaninen i år. Förra året åkte jag till Paris för att jag bara ville se dem bara för att dem ställde in här i Sverige. Besvikelse säger jag bara.. Men Paris, bästa dagen i mitt liv. Du måste bara se dem någon gång. Håller tummarna för dig :) <3

2010-07-21 @ 17:42:04
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback