Jag och Nikki genom tiderna. VARNING FÖR LÅNT INLÄGG.

Tänkte göra en kul liten grejj. Jag och Nikki har ju varit bästisar sedan 2an, så därför kommer lite bilder på oss genom tiderna ;)

NIKKIS KALAS 17 MARS - 07





GÖTEBORG 07





NYÅR 07






TALLIN 6-9 SEP - 07




19 JANUARI - 08




MIDSOMMAR - 08




LÅNGHOLMEN 31 JULI - 08




PRAG 5-8 MAJ - 08






ISTANBUL - 08



(Hade tydligen inga på oss tsm mer än dom här .. :/ )

GRÖNAN - 09





SKOLAVSLUTNING 09




MIDSOMMAR 09




HÄLSINGLAND JULI 09



POLEN - 09





HÄLSINGLAND OKTOBER 09




NYÅR 09




HANNAS FEST




TH KONSERT 4 MARS - 10




FJORTIZ-STYLE 20 MARS - 10





Sen så kommer ju fler och fler bilder hela tiden, det på-ökas ju hela tiden!

Älskar dig Nikki! <3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback