Godmorgon solsken!

Prisa gud! Titta ut genom era fönster gott folk. Det är sjukt mycket sol och det töar!
Gissa vem som är lycklig nu? =)

Just nu sitter jag och dör av garv av davids kommentar på min lista, haha. Min bror har fan humor! ;)
Åt nyss frulle också, men jag blev förbannad när en neger hoppade upp ur brödrosten när jag inte tryckte upp den i tid.. Typiskt.

Idag ska jag i all fall vara med Lina. Vi ska fara ut till stan och köpa hennes avslutningsklänning som vi hittade på MQ. Vi bad dom lägga undan dom, och det gjorde dom, så snällt. Jag hittade också en underbart fin klänning. Som jag fick om jag ville ha. 600 pix kostade den, men det är ju ganska tidigt, jag kanske hittar en annan klännning senare lixom? Så jag väljer att icke köpa den :)

Ska dusceli-duscha nu!


Här är klänningen jag ville ha! :)


Jag och Lina sötis! :)<33

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback