Gästbloggare: Jasmine

Tjohej och Godmorgon godmorgon!
 Nu startar vi upp dagen med ett litet gästbloggsinlägg! Så nu är det Jasmine (www.jasminesjoberg.blogg.se) som skriver.
 Igår sov jag över hos Mahlen, vi kollade på någon skräckfilm som inte alls var så läskig. Namnet var The Uninvited. Vi var otroligt trötta efter filmen och gick nästan genast och la oss efter. Jag kunde knappt sova under natten, jag låg bara och grubblade. Jag försökte sätta ihop delarna från drömmarna jag drömt dom korta stunderna som jag somnade under natten.. Det resulterade att det var en viss Miranda, som blivit drogad och sedan knivhuggen i grannhuset, spökade hos Mallan. Haha. Det där med knivhuggen och drogandet kom ifrån filmen..
 Imorse vaknade jag - såklart först - och snart vaknade Mallan. Vi hade sovit skavfötters under natten så jag fick mig några kängor i ansiktet av Mallan, haha... Sen kollade vi på Ringoling och alla jävlar som inte kunde räkna ut en sammanlagd summa (det kunde förstås vi!), tillslut zappade vi över till MTV.
 Så nu sitter jag här med Mallan framför datorn.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback