Fotsvett-té och dans!

Tjatja!

Skola idag som vanligt, det sög hästballe, as usual. Men, vad ska man göra!? ;) *internskämt*
Efter var det dans, som det är varje onsdag. Vi gick först förbi Tyra så hon kunde byta om. Då snackade jag med Tim i telefon. Haha, han är ju för sjuk. Först ville han att vi skulle filma Tyra när hon bytte om, men det fick vi inte för Tyra, hihi! Sedan så var han på donken. Han var inne på sin tredje cheeseburgare, han hade en kvar efter den. Seriöst, ni skulle sett i söndags när han åt, han åt 3 mackor,  ett äpple och en tvåliters colamax 10 minuter. Jävla häst! ;) 
Men sedan gick vi till Eve o käka och bytte om. Sedan halv fem åkte vi in till dansen och vi fick en helt egen studio frånhalv 6 till 6. Skitskönt ju! Vi kopplade in min iPod och dunka lite underbar musik! ;) Dansen var nästa, skitkul. Förutom att jag blev grymt yr. Har nog aldrig varit så yr. Men då fick jag titta på en liten stund. Då kom sköna Victoria o snacka med mig. Hon var sjukt förbannad på en kille, och jag förstår henne! Hon hade en sjuk jävla m*nsvärk och en kille i hennes klass, hade sparkat henne skithårt i magen, på hennes navelpiercing, så hon fick ännu mer ont i magen! Så hon hade sjukt jävla ont, stackarn! Lite Jossan varning på killen ..
Men sedan bar det av hemmåt och när jag kom hem gjorde jag en kopp té o en macka och skulle kolla på Grey's. Men det var ett problem, Grey's gick inte idag! Jävla skithockeyn var istället, och så smakade mitt té fotsvett p.g.a den nya honungen pappa köpte. Haha.

Ska försöka hålla den här uppdateringen, fan vad mycket jag skrev! :D


Inte världens mest smickrande bild på Eve och mig! Haha, ni får leva med det. Jag snackar btw med Tim här ;)


And me right now! ;)


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback