Fika med Olivia och Linisen!

Hejhej!

idag när man går upp vid halv 10 så är det obanligt kallt i rummet. Man går mot fönstret. Drar upp persiennen och vad får man se? Jo, SNÖ. Snö snö snö snö snö! Vart är världen påväg?! SNÖ I APRIL!? Jag får damp, seriös damp.

Men klockan 10 över 12 ska jag möta upp Olivia vid busstationen och åka upp till Liljeholmen och träffa Linisen. Vi ska bara typ chilla och ta en fika, mys!


Från typ 2 veckor sen..

Förresten, äre bara jag som känner på mig att jag kommer spendera hela mitt lov med Lina? Haha ! :)

Mina Kommentarer
Postat av: Liiniiis

hahaha, neej för fan mallan det du och jag hela lovet! XD vi är bäst tillsammans<3

2010-04-05 @ 19:44:45

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback