Detta visste du inte om mig!



• Jag älskar att rita kläder. Mest klänningar, dådå. Men det är ungefär det jag gör hela lektionerna när jag inte snackar med Anna eller gör massor av tecken med Jahse. Haha, men det är otroligt roligt, inte för att jag är så bra. Men det spelar väl ingen roll? =)





Hehe, tre klänningar jag ritat. Mobba mig inte för dom, jag vet att dom inte är särskilt snyggt ritade, haha!
Notera att dom två sista är ritade i mattehäftet, och den första på baksidan av en läxa, hihi.


Mina Kommentarer
Postat av: ...

Varför ska jag mobba dig för dina klänigar du har ritat?! Dom var ju jätte fina! <3

2010-04-06 @ 08:40:49
URL: http://ulricasvensson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Söta<3 Du är visst duktig! ;)

2010-04-06 @ 09:28:52
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: fidde

Haha, jag oxå! xD

2010-04-06 @ 13:04:08
Postat av: Mike Higgins

kladda ner skolböcker och läxor, busigt! hihi

2013-04-04 @ 19:06:20

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback