tröööttt

Nu är jag supertrött !
Först var vi i skolan, sedan vid tre tiden åktejag, Tyra och Eve till Midsommarkransen och tog mitt hål i örat :) Ja,det blev ett hål på vänster öra (bild kommer). Sedan mötte vi upp Martin (ni vet killen från Eves landställe?) och vi fyra gick först hem till Tyra så hon kunde lämna väskan och sedan till Eve. Sedan gick vi till Coop och köpte godis and stuff. Efter det gick vi till Tyra och kollade på film. Sedan så åt Tyra och Martin där, då gick jag hem och åt. Efter det så hade dom gått till Eve, jag var påväg dit men då var dom på vägen och mötte upp mig. Sedan träffade vi Viking ute också. Vi var ute lite, sedan vid nio gick vi in till Eve och började kolla på HSM 3 ;) Men jag var tvungen att gå hem vid halv 10. Och nu håller jag på att somna här, så GODNATT!! =)


 Det mörkblåa tog jag idag :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: nikki

snyggt ! gjorde det ont ??

2009-09-19 @ 10:11:00
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/
Postat av: viking

vi hade ju skit kul mallan eller hur ?<33333

2009-09-19 @ 11:17:46
Postat av: Fidde

Tjusigt :)

2009-09-19 @ 15:08:04
URL: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback