Tjena tjena !

Idag så har jag spenderat dagen med Stephanie. Först sa jag att jag inte orkade men sedan så tänkte jag, "Ähh, vafan jag har ju ändå astråkigt!" Så först spelade vi Mario Galaxy men det sket sig så vi gick till Tommy och Maria där mama och pappa var. Där var vi med några hundar som var där sedan så spelade alla barn Buzz. Jag vann på frågesportsbuzz, det är jag bäst på (Haha.) ! Sedan körde vi apbuzz men jag var tvungen att gå mitt i för att vi skulel äta -.- Men sedan efter maten så satte jag mig här. Stephie ringde igen och sa att vi skulle ringa om vi gick till Tommy och Maria ikväll, eftersom mamma sa att vi skulle det så då ville Stephanie följa med :)
Faan, jag har saknat Stephanie riktigt mycket sedan hon flyttade till sin bajsinternatskola ;P Men hon trivs, så det är jättebra !

Nu ska jag njuta av tiden med Spotify eftersom David kommer hem snart ( Jag och David bråkar alltid om vem som ska ha Spotify eftersom vi delar ju, hela familjen.)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback