ÖvErNaTtNiNg

Tjena tjena !

Idag vid elva tiden (!!) kom mina kusiner Alexander och Nikolas + Alexanders dotter Alicia (1 år). Dom kom hit för att fira mig lite, det blev ju inget släktkalas :) Men jag fick ett par jeanstights och en tröja från Gina + örhängen från Glitter av Alex och Niko hade glömt min present xP Men dom var här och jag öppna paket, vi snackade lite jag var lite med Alicia (som ÄR världens gulligaste unge!).
Men när dom gick började jag städa för idag ska Tyra, Eve och Nikki sova över här ! ;) Det är som mitt lilla "kalas" om man säger så. Förra året hade jag ju ett "stort" kalas med 8 pers och så hade vi sumobrottning (I fettodräkter), Lazer Tag och någon rolig sak som hette "stegen" :) Det var jättekul, men tyvärr var det grymt dyrt och det blir inget sådant iår utan jag bjöd mina närmsta kompisar till mig för övernattning och så ska vi laga egen middag, ansiktsmasker, Ben & Jerry's till filmen och så. En tjejkväll helt enkelt ! :) Så snart ska vi åka och handla allt vi behöver, allt smaskens och goodis.

Men nu ska jag äta något hungrar ihjäl ! :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback