Min dag.

Hejhej !
Idag var jag i skolan, först hade vi skolan då och sedan slutade vi efter idrotten. Då gick jag och Lydia och åt i matsalen och sedan gick vi till Tekis där jag spelade pingis med Tyra, Eve, Dogge, Noah, Vincent, Kristoffer och Magnus (Fritidsfröken) Sedan så spelade vi och spelade vi :) Men i alla fall när typ alla hade gått gick jag, Tyra, Noah och Eve in till studion på Tekis där det finns trummor, bas, gitarrer och förstärkare och spelade lite :) Det var grymt kul, och vi vill faktiskt skapa ett litet band (har jag, Tyra och Eve pratat om). Tyra på bas, David i 6b på gitarr, Masnus på gitarr, August i min klass på trummor och jag och Eve på sången :) Eve är bakrundsångare och jag sjunger lixom hela tiden :) Haha, får så hur det blir med det i alla fall :) Lägger upp en video på oss sedan :P

Men nu ska jag äta ! (ledsen för rörigt inlägg, har bråttom!)



Ciao !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback