Man kan väl drömma ?

Just nu sitter jag och min allra bästa kompis Nikki och diskuterar på msn vad som skulle hända om vi åkte till ett annat land och gå på Mcflys/JB's/Tokio Hotel (nikkis älsklingsband)  konsert och att vi skulle böla, svimma osv. Och vad som skulle hända om dom drog upp oss på scen och så får vi sjunga med. Vi skulle fan döööö. Men även om det knappt skulle hända så diskuterar vi. Men vi måste se våra absoluta band någon gång innan vi dör har vi bestämt, och vi ska se dom tillsammans ! :)<3

Men man får väl drömma ? ..


Mina Kommentarer
Postat av: Anna

ja klart man får drömma hehe... annars behöver man ju inte leva tkr jag.

mitt favvband är jonas brothets(men det vet du nog)



jo jag ska nog göra en blogg där jag skriver ner min bok... så jag meddelar dej vad bloggen heter sen så du kan läsa vidare;)

2009-09-10 @ 21:17:30
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback