Köp aldrig "supricebags" på Panduro.

Hejsan.

Klockan halv 11 kom lilla jag upp idag. Känner mig mycket bättre men min bästa kompis nässprayen får nog hänga med ett tag till eftersom jag inte är riktigt frisk.
Idag har vi varit på IKEA, marbodal och Panduro. På IKEA och Marbodal kollade vi på nytt kök eftersom vi ska bygga om köket. Sedan på Panduro köpte jag, pärlor, något roligt "armbandsset" och vanliga silverringar + en supricebag som bara var skit :P Haha.
 Ja, imorgon fyller jag 12 bast och egentligen skulle ju släkten komma men vi ringde idag och sa att dom fick komma nästa lördag istället på grund av att jag inte är riktigt frisk :)
Men vi får hoppas att jag är friskare morgon för att jag kan gå i skolan på Måndag.
Men nu ska jag titta på Tv.

Puss & Kram :)

Mina Kommentarer
Postat av: nikki

krya på dig, mallan !

2009-09-05 @ 15:46:13
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback