Jag vet ..

att jag har gjort detta test förut. Har dock inte kollat det på länge så att jag kan göra det igen utan att jag vet vad jag skrev förut :) Så här kommer det: 


Alla ord ska börja med bokstaven du börjar på !

 Ett ord på 4 bokstäver?  Anka

Flicknamn? Amalia :) (a)

Yrke? Arkitekt

Färg? Apelsinorange ? :P 

Klädesplagg?  Oh My, finns det ens ?

Maträtt? Ansjovis med .. potatis ? Haha :)

Sak i badrummet? Ansiktskräm :)

Stad? Athen.

Orsak att vara sen?  Att bussjäveln inte kom.

Något man skriker?  AKTA !!

 Filmtitel? A Cinderella Story

Pojknamn ? Anton

 Något man dricker? Apelsinjuice :P

 Band?  Arctic monkeys?

Djur?
Apa :)

Bilmärke ? Ingen aning :P

 Låttitel? All The Way - Busted (<3)



Så, hehe, nu ska jag lyssna mer på Busted ( Grymt jävla bra band som tyvärr splittrades 2005, dom var jättebra kompisar med McFly. Utan Busted skulle inte Mcfly vara så kända som idag.)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback