Ja må hon leva, ja må hon leva ..

Ja, så lät det idag klockan nio på morgonen. Jag kunde nog höra att alla var med; David, mamma och pappa. Jo hur kunde jag höra det ? Joo, jag hörde Davids mööööörka röst, så jag tänkte för mig själv " David är basstämman (bastuban, haha) , pappa kommer därefter och mamma är något av det 'höga' tonerna" Haha, hur kommer man egentligen på något sådant ? Jaja, i alla fall så kom dom in med tre presenter. Den första som jag öppnade var Veronica Maggios skiva "Och vinnaren är..." från min broder David. Jag har velat ha den jättelänge så den är jag jätteglad för ! Sedan så var det ett kort där det stod:

" Här får du två nya hål, i dina öron så du blir snygg, men ett i taget så man vet att du tål, då känner mamma sig trygg.
Grattis från mamma och pappa
"

Hehe, jag har velat ha fler hål också så då blev jag också jätteglad :) Sedan, denna present är den gulligaste present jag någonsin fått. Det är en iPodhögtalare som är en rosa gris ! Shit, jag asgarvade när jag öppnade presenten, den vr så gullig.

Nyss så ringde ju också Tyra och gratta och vi pratade lite, eller skrattade och flummade, kanske man ska säga ;) Hihi, men det var kul, dom skulle till TomTits idag. Alla bara lämnar mig, BUHU! *snyft* Haha, nej men idag ska hela familjen (inkl. basstämman.) äta ute någonstans, så det blir trevligt.
Men nu ska jag njuta av min födelsedagsfrukost, haha!




Min skiva! Tack David.


Och min urgulliga iPodhögtalare som jag använder nu !

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Eldina

älskar veronica maggio :)

2009-09-06 @ 15:18:03
URL: http://crapvsdumass.blogg.se/
Postat av: J A S M I N E

Najs, haha. Nu har vi två snart lika många hål i öronen!

2009-09-06 @ 16:55:34
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback