Ingen uppdatering idag, i know.

Tjenatjena !

Idag har dagen spenderats hemma, sjuk. Inte så kul, men pappsen min är också sjuk så vi har bland annat kört Mario Kart Wii där jag ägde ut honom ! Mohaha, hehe. Men har inte gjort mycket mer idag. Fick dock en chock imorse klockan halv 10 på morgonen. Ni vet, min bror David. Han är 18 år och sover bort hela dagarna, varje dag sedan studenten. Han kom in till mig klockan halv 10 på morgonen, vår konversation blev såhär:

- Heeej Amaliaaaa !
- vaööeehh (morgonmummel)
- Klockan är halv tio, upp och hoppa!
- Va? Vad fan gör du uppe ? (morgonröst)
- Men gud, du är så guuuuuuuuullliiiiiiiggg! (Nyper mig i kinderna)
- (svarar inte..)
- Du fattar inte någonting va?
- nej, inte direkt..
- Haha, okej men gå upp nu !

han gå ut genom dörren.

Haha, jag fattade verkligen ingenting, hehe.

Juste ! Innan jag slutar vill jag fråga. Såg ni Idol idag ?
Ni vet domdär killarna som låtsades vara nervösa, och låtsades vara allmänt dumma i huvudet ? Det var två killar som gick in och den ena hade en Guitarr Hero gitarr med sig. Men dom låtsades vara nervös och typ retarded. Dom var så jävla grymma. Inte på att sjunga utan att låtsas. Ni vet att igår skrev jag ett inlägg om att en kille sprang in i en dörr? Det var en av dom killarna, skrattade ihjäl mig då också. Men dom killarna var så jävla genialiska, lovar ska lägga in ett klipp på dom när jag hittar ! Fyfan , dom lurade mig i alla fall :P

Nu blir det sängen i alla fall :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback