I'm so sick of ... att snyta mig ?

Tjenatjena. 

Egentligen så skulle jag börjat nu men jag är sjuk så jag är hemma idag, haha, jag ä sjuk den enda dag vi har sovmorgon och slutar halv 2!.

Det är så jobbigt jag bara snyter mig hela tiden och jag låter som en, jag vet inte vad, jag är så täppt ! Jag vill verkligen inte vara sjuk, jag hatar att knarka halstabletter och snyta sig stup i kvarten. Men men, det finns inget att göra åt det. Jag hoppas verkligen att jag är frisk till Söndag, efter som jag fyller år då. Hela tolv bast fyller jag, haha (det var väl på tiden .. ? ) Och då kommer släkten hit, och då vill man ju inte vara sjuk :).

Nu ska jag snörvla ännu mer framför tv:n !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback