Hihi ..

om ni kollar på http://bjorkbabes.blogg.se/ så på "menysidan" står det: Vi gör gratis designer.
Och så är det tre header bilder från bloggar. MIIIIIIIIIIN blogg var med där, känner mig fakitskt lite hedrad, Hihihiihihahhaa :) :P

Nu gör jag ingeeenting, lyssnar på musik och sjunger xP Hihi, lyssnar som sagt på Felix, ni vet Idolkillen jag pratade om? Eller haha, jag pratade inte om honom, jag skrev om honom!
Vet ni en sak, jag får alltid skrattdamp när vår fröken Maria skriver "Skrev" på tavlan, hah! Vissa förstår vissa inte, om ni inte förstår varför jag tycker det är roligt, tänk på vad skrev betyder, det har två betydelser ;) Hehe, men det är typ bara jag som tycker att det är kul när hon skriver det, men hon får ju typ ett utbrott när jag skrattar åt det, hon tror typ att jag skrattar åt henne xP
Hehe, jag är trött, sjuk och flummig, så snälla döömmmmmm mig intee! HAHA;P

Bäst jag slutar nu så att jag int dör. Haha, jag har riktig humor alltså !

Piss & Bajs !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback