Haha !

Tjeeena !

Haha, jag vet jag inte har uppdatera och Nikki skrev skönaste kommenataren till mitt senaste inlägg :
"Mallan, det finns något som heter "uppdatera" "
Hiihi, jag tror hon skrev så fr att jag hade skrivit det till henne förut xD

Hehe, men idag har varit en jobbig dag för att, idag har jag, Tyra och Eve nämligen börjat på dans ! Hehe, vi har bröjat på "Funk" och det var verkligen jättekul. Inte så många i gruppen, bra lärare, bra "dansgener" osv, underbart ! Men dock så var det verkligen ett träningspass, uppvärmningen och stretchningen var värst ! Ojj oj vad jobbigt det var. Men kul, det är det som räknas. Men i alla fall så började dansen 6 och slutade 7. Så jag var hemma till 8 - halv 9. Jag ska snart lägga mig eftersom jag är helt slut, känner på mig att jag, Tyra och Eve kommer få träningsvärk imogon, när det är gympa och allt. Usch !

Men nu ska en trött Amalia kolla på tv och slappa !

Puss & Kram :)

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-02 @ 21:42:16

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback