Haha !

Jag tror faktiskt inte jag var ensam med att sitta och skratta åt detta igår framför Idol !
Förresten, första sekunden dom filmade hans ansikte innan han gick in till juryn, när han hade allt smink, glasögonen, mössan, löshåret, allt, så såg jag direkt att det var han. Jag skrek ut " DET ÄR JU ROBIN BENGTSSON FRÅN FÖRRA IDOL FÖR I HELVETE!!!" Haha, och rätt hade jag ;)





Han ägde i Idol 2008 hejjade på honom, älskar hans röst! Även på denna lilla "lurningen"

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: JASMINESJOBERG

Nja, inte riktigt.. Eller lite, faktist..

2009-09-11 @ 16:12:49
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback