Först berättar jag om igår.

Igår så skulle jag och Nikki egentligen gå på bio och se The Ugly Truth. Den perfekta tiden, perfekta bion, perfekta filmen och perfekta bästisen. Då vill ingen vuxen köra oss till Heron! Vi kunde åka till Sergel men då är bion tio över fyra vilket blev för sent om det skulle passa in med middagen :) Men i alla fall så kom Nikki hit istället och vi gick ovh hyrde " I taket lyser stjärnorna". En sådan sjukt jävla bra film ! Jag och Nikki satt och grät som små barn, den var så jävla sorglig :( Sedan tvingade jag och Nikki pappa att åka och hyra "Låt den rätta komma in". Den var också sjukt bra, lite småläskig och verkligen fin om man säger så. Man visste liksom inte vad som skulle hända, vilket var bra :P

ÖVER TILL IDAG.


Idag var jag faktiskt i skolan, är på bättringsvägen! Hade lit tråkiga ämnen, slutade halv 3 och då gick jag, Tyra och Eve till Tekis och pysslade, gjorde ett till armband. Sen så gick vi hem till Eve och bara pratade, vi skulle sätta på en film. Vi skulle se HSM 3. Haha, jag och Tyra ville se den eftersom vi ville se Zac (kommer få Fidde och Jasse på mig nu) ;) Hehe, men vi hittade int skivan så det blev ingen film. Sedan mitt upp i letandet efter Zac (haha) så ringer Lisa Eve och säger att Olivias katt har sprungit iväg vid T-plan och hon frågade om vi kunde hjälpa till och leta. Jag ville inte men Tyra och Eve .. är ju som dom är. Dom sa " Men vi har ju inte något annat att göra kom nu!" Jag la mig på sängen och låtsades grina och sa "Jag vill se ZAC!" men jag tror inte dom hörde det xD
Men vi gick upp dit, var där i en timma och jagade den där jävla kattjäveln, men vid 6 - tiden så skulle jag och Tyra hem (Pjuh!) och då hade dom inte fångat den !

Haha jävligt långt inlägg men det avr mina två senaste dygn ! Snart börjar "Kändisdjungeln" då sitter jag och pappa bänkade! :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: JASMINESJOBERG

ZAC AFRO! ZAC AFRO!

2009-09-15 @ 17:09:48
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Anna

hej! nu har jag gjort bok-bloggen! gå in på http://annaworld.blogg.se/ så har jag lagt ut första kapitlet nu... jag vet att du redan läst det men, snart så kommer det mera!

hoppas du följer bloggen!<3

2009-09-15 @ 17:16:07
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback