Farmville :P

Ursäkta uppdateringen idag men jag har int orkat :D

Jag var idag i skolan, till kvart över 1 och sedan gick jag hem. När jag kom hem så satte jag mig konstigt nof vid datorn ;) Hehe, jag var inne på min nya favorit sida FB :) Gillar att hitta gamla kompisar sedan dagis och gamla klasskompisar och så :) Och så har jag blivit helt beroende av FarmVille och roliga små Quiz :)
Men jag var inne på datorn ett tag tills jag upptäcker att klockan 4. Då har jag suttit vid datorn två timmar i sträck fast än det känns som två minuter ;)

Haha, ikväll är det Idol också! ;) Hur kunde Nicklas åka ut igår?! Han var ju grym! Blev dock lite besviken på Andreas, men är ändå glad att Calle gick vidare.

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback