YESS ! DET ÄR INTE SANNNT ! :'D <3

OMG, OMG OCH OMG !

ni som undrar varför jag är överlycklig kan få svaret här:

http://getmcflytoswe.blogg.se/2009/september/yeeeeeeeeeeeeessss.html#comment


JAAA! MCFLY SKA KANSKE KOMMA TILL SVERIGE I NOVEMBER OCH JAG BRYR MIG INTE ETT SKIT OM ATT DET ÄR 13 - ÅRSGRÄNS, JAG SKA KOMMA IN ENDÅ !! Ojj, shit pommes frites, jag ska kanske ett av mina absoluta favoritband någonsin, LIVE ! :)<3333333 Herrejävlar, jag börjar gråta vilken sekund som helst, detta är sjukt stort ! Även om det bara ät ett "kanske" så hoppas, hopppas, hoppas,hoppas och hoppas jag endå ! :D:D:D:D:D:D

OMG JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!












Danny Alan David Jones, Tom Fletcher, Harry Cristopher Judd och Dougie Poynter, you guys are in my heart 4- ever and always !! ;)<3





Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback