Twilight!

Min klasskompis Jasse är en riktig Twilight-nörd och har bestämt sig för att köpa en Twillight-ryggsäck med Edward på (se hennes blogg www.jasminesjoberg.blogg.se) och jag älskar också Twilight. Nej, jag är inte så galen i twilight som hon men jag älskar twilight iaf och vill gärna att dom här tröjjorna ska klickas hem snarast! ;)<3




"What if i'm not the hero?
What if i'm the bad guy?"



"The forbidden fruit tastes the sweetest"


"And so the lion fall in love with the lamb"


Och min favvo! "I dream about being with you Forever"

Är inte dom här tröjjorna grymt snygga ?
VILL HA ! :)<3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback