Tvättat hår :)

Japp, jag tvättade precis håret och innan det åt jag middag :)
Nu ska jag antagligen plugga på NO:n. Jag ska ju redovisa på Torsdag och jag har knappt övat :) Jag ska redovis "Immunförsvaret" med Alva och Ulrica, så jag hoppas det går bra! (Håll tummarna för mig!)


Haha, och så har jag väntat hela dagen på att Nicklas ska uppdatera sin blogg! Han har inte uppdaterat sen 15.27 idag xD Haha, nej det måste vara något fel på mig, jag är ju besatt.
Haha men nu ska jag plögga !

Puss ! :) <3


En bild på maajj, tagen för typ 5 min sen ;D Ursäkta den dåliga kvalitén, tog med min ganska dåliga webb ;)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback