Tema: Las Vegas!

Idol är ju snart igen och temat för veckan är Las Vegas! :)
And the låtlista is : 

1 Tove Styrke Östman, Låtval: Mack The Knife(Bobby Darin)

2. Calle Kristiansson, Låtval: It’s not unusual (Tom Jones)

3. Reza Ningtyas Lindh, Låtval: New York, New York (Liza Minnelli)

4. Eddie Razaz, Låtval: Can’t take my eyes off you (Frankie Valli & The Four Seasons)

5. Erika Selin, Låtval: Sway (Perez Prado & Rosemary Clooney)

6. Erik Grönwall, Låtval: You don’t have to say you love me (Dusty Springfield)

7. Mariette Hansson, Låtval: You to me are everything (The Real Thing)

8. Rabih Jaber, Låtval: That’s amore (Dean Martin)

Om jag ska vara ärlig, känner jag inte till många alls. vem vet, jag kanske känne igen dom på fredag när jag hör dom? Kanske bara är namnet som är obekant :)


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback