Skärholmen!

Hejsan idag så åkte jag och pappa först vid 1 - halv 2 tiden till farmor och farfar. Där fikade vi och jag fick presenter eftersom vi inte hade något "släktkalas" när jag fyllde år ;) Jag fick nya iPodhörlurar, två hundra kronor och en prenumeration (stavning?) på OKEJ :) Jag är verkligen glad över hörlurarna för att mina gick sönder och på Torsdag åker vi upp till Hälsingland ! :D Och då sitter man i en bil i 5 timmar och jag måste ha musik då :P
Men i alla fall så efter farmor och farfar så åkte jag och Nikki till Skärholmen och shoppade. Fick hem två par strumpbyxor, långkalsonger (eftersom det kommer vara iskallt uppe i Hälsingland) och en skjorta ! :)


Min skjorta.

Nu ska jag kolla på bloggar ;)
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback