Scaaaryy ..

Har ni också varit med om att ni reser er alldeles för snabbt ?

För mig när jag reser mig för snabbt så blir det så att allt börjar snurra i rummet och jag måste sätt mig ner. Men en läskig sak som har hänt två gånger nu är att jag ställer mig för snabbt upp, rummet snurrar och jag svimmar av.
Alltså första gången var en helg för några månader sedan då jag precis tittat på klockan som var 11.20 och reste mig upp från soffan och jag reste mig för fort. Så jag svimmade lixom av med en duns till golvet (som jag faktiskt hörde) och det första jag gjorde när jag vaknade var att titta på klockan som var 11.30.

Andra gången var i idag, för tio minuter sedan. Jag ska hämta en godis (haha..) och jag reser mig för fort, Rummet börjar snurra och jag (även denna gång) tittar på klockan som då var fem i halv 5. Jag stapplade till sängen och vaknar upp 5 över halv.

Inte en trevlig känsla.. Men skumt lite läskigt är det ..


Mina Kommentarer
Postat av: Tyra<3

Stackars sötis!!!<3

2009-10-20 @ 18:17:29
Postat av: Dilsah

jag har flera gånger, men det snurrar bara i kanske 5-10 sekunder så går det över :p

2009-10-20 @ 19:25:05
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback