RIP Kurt.

Hejsan. Är nu påväg hem från hälsingland där vihade det jättetrevligt :-) eftersom jag inte haft täckning här uppe så satte jag på mobilen nu när jag har täckning och fick två sms från Jasse. Det var om hennes katt Kurt. Det första smset var om att kurt andades som Skit och att han inte mådde bra. Sedan i det andra stod det att han hade dött. Jag fick tårar i ögonen och jag vet hur dålig kurt har varit för att Jasse pratade alltid om hur han mådde i skolan för vi sitter brevid varandra. Och han hade diabetes och massa Skit i njurarna och massor av sånt. Och jag blev verkligen ledsen när hon skickade det, hon älskade honom, han hade funnits i hennes liv i 12, snart 13 år och det är hemskt. Jasse, jag lider med dig och jag hoppas han inte dog en plågsam död. Rest in peace Kurt <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback